GimliX Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Köpte nen nanostream 6025 igår men den låter något förjävligt troligen pga vibrationer. Hr magnetfästet nu. Någon annan som har samma erfarenhet?MvhA Citera
aerie Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 En av de jag har låter också så när man riktar den fel i akvariet... måste hitta rätt riktning så slutar den låta efter några timmar. Tänkte rengöra min och se om det är det som spelar in annars får man väl överväga att returnera den. Citera
GimliX Postat 8 december 2007 Författare Postat 8 december 2007 japp, de åtta små "plupparna"Har kört med Koralia pumpar förut med det var inte direkt någon kvalite men de var tysta i alle fall Citera
svedalaciklid Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 prova rikta om den , då min också förde oväsen i vissa riktningar tror detta har med att strömningen från pumpen kommer på ett sånt sätt att det stör pumpen, min blev helt tyst när jag flyttade vinkeln. Citera
Halogen Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Version ett har jag haft stora problem med. Den sista jag köpte nyligen var knäpptyst./ PP Citera
Nizztos Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Jag har haft problem med en av mina. Visade sig var den bricka som sitter innanför impellern som inte satt rätt. Enkelt att kolla och då har man ju i alla fall uteslutit en sak Har total 5 Tunze nano varav 3 är moddade. Ingen av dem låter. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.