Jaken Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Fotade detta snygga par på Triton. Jag trodde det var någon sorts Jawfish vilket tydligen var fel.Någon som vet vad det är? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Ingen aning, har inte sett sådana tidigare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Vart kommer de ifrån? Fångstplats? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 14 december 2007 Författare Dela Postat 14 december 2007 De kan ha kommit i deras Röda-havs sändning men jag vet inte säkert. De gick i karrantän när jag fotade.Ingen som ens har en gissning vilken "fisktyp" det är? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Ser ju ut som nån typ av "Jawfish"... Aldrig sett dessa dock. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Ser ju som sagt lite ut som en jawfish, men fenorna är inte som på någon fisk från Opistognathidae jag kan hitta så det är no något annat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addo Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Nu blev jag nyfiken, du kanske kan fråga på RC eller nått. Dom var sjukt fina. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 14 december 2007 Författare Dela Postat 14 december 2007 redan gjorthttp://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?s=&threadid=1271344 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Och fått svarAcanthocepola indicaSer det ju faktiskt ut som.http://www.meerwasser-lexikon.de/de/3/1831/0/info.htm]Acanthocepola indica Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 14 december 2007 Författare Dela Postat 14 december 2007 Fick samma svar både på meerwasserforum som på RC. Acanthocepola indica Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Inte mycket om skötsel. Väldigt fina fiskar. Vad kostade de? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 14 december 2007 Författare Dela Postat 14 december 2007 Absolut ingen som helst aning om priset, de gick fortfarande i karantän. De var mycket fina i alla fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Norberg Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Häftiga fiskar!Vill ha!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Hoppas köparen har en djup sandbädd. Ser ut att bo i djupa hål. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 14 december 2007 Dela Postat 14 december 2007 Grymt snygga fiskar. Har aldrig sett nått liknande innan. Tummen upp för importören! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.