Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

När dom väl är igång kan de göra en liten glasbox till bergsprängaren som man kan ha en liten hund i. Det dummaste jag sett på länge, sjukt var förnamnet.

Postat

http://www.smh.com.au/news/technology/the-ipod-speaker-with-builtin-tuna/2007/12/15/1197568324984.html

Visst vore den läcker med ett par små clownfiskar och en anemon för dem att gosa i istället för kampfisken, det hade ju varit en perfekt julklapp till nån som gillar ipod och hitta nemo.

Valet står lite mellan denna och katt i glasburk, är lite kluven...clownerna hade varit så söta i denna(och givetvis ingen anemon, det vore ju inte rimligt att hålla en anemon på den lilla vattenvolymen...kanske bara en Euphylliafragg istället) men samtidigt skulle ju katterna här hemma uppskatta sällskapet från en katt till och när den är instängd i en glasburk är den ju lätt att ta med om man ska resa bort över jul. Som sagt, är lite kluven här... vad tycker ni?

Postat

Jag skulle vilja ha uppfinnaren i min frys ett par timmar och se om han dog av kylan eller syrebrist.Patrik

Postat

tänk vad mycket meningslöst man kan hitta på.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.