pkarl Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Hej!Måste bara fråga er andra om vad som har hänt med drakfisken.Beställde rotiferia plus lite annat för över 1 vecka sen men har inte hört något från dem.Skickade även ett mail för att kolla när dem eventuellt hade tänkt att skicka varorna men har ej fått något svar.Jag har visserligen förståelse om det kan ta lite tid att skicka varor men när man inte ens svarar på mina mail, så blir jag lite "sur".Något telefon nummer har jag inte heller, men finns det någon annan här inne som har det så kan ni väl skicka det till mig./Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nemo Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Jag fick mina beställda prylar därifrån i tisdags. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Hans har varit på inköpsresa, jag träffa han igår och hämta fisk så du får nog svar snart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pkarl Postat 16 december 2007 Författare Dela Postat 16 december 2007 OK!Tack för era svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Drakfisken Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Ber om ursäkt för att jag är lite sen. Har som sagt varit iväg nere i Tyskland och Holland och handlat lite. Nu är allt dock på plats så är det en massa paket som ska packas och mail som ska besvaras. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Jag blir alltid sur när någon leverantör inte svarar - då vet man inte om dom ignorerar eller inte läst brevet. Autosvars-funktioner är något som borde motioneras.(Ingen kritik riktad direkt till dig Hans) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 jag saknar en butik som har ett brett utbud av t5 rör alltid så måsta man köpa från 2 olika ställen då ena butiken har det ena röret och den andra butiken det andra röret man vill ha. dubbla frakter och mer jobb. Det är dåligt med äkta actinicrör överlag också . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Drakfisken Postat 16 december 2007 Dela Postat 16 december 2007 Jag blir alltid sur när någon leverantör inte svarar - då vet man inte om dom ignorerar eller inte läst brevet. Autosvars-funktioner är något som borde motioneras.(Ingen kritik riktad direkt till dig Hans)Ingen fara, tar gärna feedback. Ska försöka fixa med auto-reply nästa gång man är iväg.Angående lysrör så är de en mardröm för oss som skickar varorna, iaf när det rör sig om ett fåtal långa rör. Inte lätt att packa dem på ett säkert sätt. Är det något som fattas hos mig så skicka gärna en fråga så kan jag kolla upp det i så fall.MvhHans Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.