Guest Mr_Lindgren Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 Nån som har en bild på en pepparmintsräka? vet inte riktigt hur de ser ut.MvhDaniel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 prova google, annars kan du söka på forumet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 Tryck på fliken bilder för att se fler. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Mr_Lindgren Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 tackar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 Kolla även upp kamelräka så att du inte införskaffar en sådan av misstag. De är ganska lika.Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 Kan någon bekräfta om detta är en Kamelräka (Rhynchocinetes durbanensis) eller ej? Den bor på aquaria i Stockholm. Jag har velat skaffa en sådan men man kanske skall låta bli? Men den är så cool! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 ser Inte ut ssom en pepparmint iaf..! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DSB Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 Kan någon bekräfta om detta är en Kamelräka (Rhynchocinetes durbanensis) eller ej? Den bor på aquaria i Stockholm. Jag har velat skaffa en sådan men man kanske skall låta bli? Men den är så cool!Det är en Kamelräka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 jag tror också att det är en kamelräka Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 20 december 2007 Dela Postat 20 december 2007 Det är en kamelräka på bilden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Skinner Postat 21 december 2007 Dela Postat 21 december 2007 Helt klart en puckel på ryggen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 21 december 2007 Dela Postat 21 december 2007 Jag håller med Jaken, det är helt klart en pepparminträka och inte en kamelräka .Edit: på Jakens bild är det en pepparmintsräka, den andra länken är en kamelräka (trodde först kommentarerna var riktade mot Jakens bild). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.