Gurra G Postat 3 oktober 2008 Författare Postat 3 oktober 2008 sådär ja! jag måste erkänna att det är jäkligt svårt att knäppa kort på akvarium... med blixt så försvinner färgerna, och utan så blir det suddigt... har ni nå tips hur man kan göra eller bara är det så? här kommer i alla fall de som blev hyfsat bra... Citera
jupiter Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 hej!ser ju bra det där gustav!hur gör du med skummaren på natten stänger du av den? eller sover du med öronproppar?eller du kanske ligger med ficklampan och lyser hela natten, hade nog jag gjort iaf.mvh Peter. Citera
Gurra G Postat 3 oktober 2008 Författare Postat 3 oktober 2008 jo jag har väl Hilles mesta förbrukning av batterier;) Nej jag har faktiskt vant mig, och det är bra... för det är mycket lättare att koncentrera sig på lektionerna i allt prat. sen så har jag satt den på timer, så den går en halvtimme och står stilla en halvtimme. bara för att den inte ska salta igen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.