Richard Postat 28 januari 2008 Författare Dela Postat 28 januari 2008 Det kommer en uppdatering, idag blir det vatten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 28 januari 2008 Författare Dela Postat 28 januari 2008 Nu är det testkört och det blev lika tyst som jag hade hoppats. Just nu är jag mest störd av att skummaren låter för mycket. Nu är du välkommen att köra Del 3 i kursen Norberg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 28 januari 2008 Dela Postat 28 januari 2008 Just nu är jag mest störd av att skummaren låter för mycket.Hrmm. Skämt åsido, kul att du fått i vatten nu!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 28 januari 2008 Författare Dela Postat 28 januari 2008 Visst är det jobbigt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 29 januari 2008 Dela Postat 29 januari 2008 Tror du att du orkar ta några fler bilder på dina tekniklösnigar.Intresserad av CL och sumpen.Snyggt akvarie by the way./J Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 29 januari 2008 Författare Dela Postat 29 januari 2008 Tack och bock. Det kommer fler bilder under resans gång under veckan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 3 februari 2008 Författare Dela Postat 3 februari 2008 Nu har jag tömt mitt gamla akvarium och flyttat alla djur. Hoppas att allt går rätt väg utan algsoppa. Tyvärr så har inte personen som ska lacka mina luckor tid denna månaden så det får se lite avklätt ut ett tag. Lägg märke till Vattnets färg i vänstra facket i sumpen. Detta vatten kommer från mitt förra akvarium som är kört utan skummare, eller annan rening i ett år. Jag har bara bytt vatten sporadiskt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Fint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasmus Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Ser mycket bra ut Richard! Jag kommer förbi och kikar lite senare tror jag, om jag har tid idag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Ajja bajja... visar du upp nakenbilder... det var iallfall inga dåliga skönheter under täcket.. Richard det märks helt klart att du har lite kött på bena när det gäller bygget och planerandet, en klar inspirationskälla. TOTM !Och det blev ju ruggigt bra uppbyggnad... heltklart mitt favorit projekt på guiden... håll oss uppdeterade som du gjort är du snäll ! Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Det där vart ju skitbra Richard! Kan tänka mig det där när det är fyllt a koraller, kommer se kanon ut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 ser ut att bli riktigt bra, bra jobbat richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Ett intressant och läckert revbygge med stenen tycker jag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 3 februari 2008 Författare Dela Postat 3 februari 2008 Jag tackar så otroligt mycket för era utlåtanden, det är faktiskt ganska kul att ni tycker om mitt akvarium. Här kommer några bilder på stenbygget. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rasmus Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Aquascapingen är grym! Tack för titten Richard! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 3 februari 2008 Författare Dela Postat 3 februari 2008 Tack själv Rasmus. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hulteke Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Jag skulle vilja säga så här: de överhäng Richard har lyckats skapa, inte minst med sin flattop är one of a kind! Längtar efter att se ett stim Chromis viridis simma förbi under överhänget! Skitläckert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 3 februari 2008 Författare Dela Postat 3 februari 2008 Nu ska vi inte ta i så att det spricker. Men jag ser fram emot lite chromisar också så då är vi två. Då bjuder jag på lättöl. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Björn75 Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Snygga bilder, men tyvärr gör de inte akvariet rättvisa då det är mycket snyggare i verkligheten. Lättöl??? Är det tungt idag??? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 3 februari 2008 Författare Dela Postat 3 februari 2008 Lite tungt men eftersom MR Hulteke alltid har bilen med sig så blir det bara Lättöl för honom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Ser riktigt najs ut! Ska se om det går o få frugan o åka neråt i sommar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 ser jättebra ut! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 3 februari 2008 Författare Dela Postat 3 februari 2008 Ser riktigt najs ut! Ska se om det går o få frugan o åka neråt i sommar. Det tycker jag ni ska göra men då dricker vi starköl Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Björn75 Postat 3 februari 2008 Dela Postat 3 februari 2008 Som jag brukar ha. Kommer nog ha det i fortsättningen också eller passa busstiderna bättre, taxi hem 265:-.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 9 februari 2008 Dela Postat 9 februari 2008 vad använder du för lampor.tycker att ljuset i ditt kar är snyggt.skulle vara skoj om man kunde få komma förbi på en titt någon gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.