Jocke Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 Är det någon här som har den engelska manualen till den här reaktorn.Jag har tidigare fått den mailad till mej av någon här på forumet.Men nu så har jag tappat bort den.har stora problem med att få igång den efter som jag vet inte hur man ska göra för att tömma reaktorn på all luft. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jens karlskrona Postat 13 januari 2008 Dela Postat 13 januari 2008 ShuranreaktorCa-Reactors for Hobby Aquaristics- Schuran Seawater EquipmentReef Central Online Community - Schuran Jetstream 1 Calcium reactor. Some pictures.Kolla om du hittar nått här Jocke.Har inte manualen, men allt värt att veta ska finnas här. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jocke Postat 13 januari 2008 Författare Dela Postat 13 januari 2008 Det jag söker är orginal manualen fast på Engelska.den ska finnas det var ju någon snäll forum medlem som mailade den till mej. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 17 augusti 2008 Dela Postat 17 augusti 2008 Jag hittar heller inte min manual just nu... Någon som har manualen i elektronisk form och kan skicka eller berätta var in- och utflöden skall anslutas? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 17 augusti 2008 Dela Postat 17 augusti 2008 Jag hittar heller inte min manual just nu... Någon som har manualen i elektronisk form och kan skicka eller berätta var in- och utflöden skall anslutas?Vatten ut i karet via mitten nippelnDen till vänster är för överbliven KolsyraDen till höger är för inkommande vattenKanske denna sidan kan hjälpa dighttp://www.lars-sebralla.de/maq_2tech_kal.html Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.