pimo Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Tänkte använda mig av pegging för att sätta mina koraller på plats i det nya revet som det beskrivs på reefvideos.comMen för detta behöver jag någon form av smalt rör/stav, i revsäkert material.Någon som vet vart man hittar något sådant? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 kanske typ slangen på osmosen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 14 januari 2008 Författare Dela Postat 14 januari 2008 Det har du rätt i borde funka!, eller co2 slang.Fast jag tror ändå det blir lite klent ifallman vill fästa en tung korall på en vertikal vägg eller liknande. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 Fick några fraggar förra veckan som var limmade på plastpluggar, sådana som man använder i väggen alltså. Väldigt stabilt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 "Hard airline tube" (som jänkarna kallar det) är ett stycke 4mm plaströr, typ denna artikel.Jerkerw här på forumet använde spötoppar av kolfiber med bra resultat. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 14 januari 2008 Dela Postat 14 januari 2008 jag har vanliga plugg som jag sätter mina fraggar på sen är det bara att borra ett hål i Ls å stoppa ner vart man vill Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.