robjo Postat 16 januari 2008 Postat 16 januari 2008 Hittade idag idag två "krabbor" i mitt nano, dessa kom med den LS jag köpt, men jag har ingen anning vad det egentligen är, små som en enkrona, helt brun, ser ut som den är lite luden över kroppen.Är denna krabat en "bra" krabat att ha i min burk, eller ???/Robban Citera
Clownen Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 Jag skulle kickat ut den eftersom de kan ställa till problem när den växer (bla. äta upp dina sniglar).Mvh Peter Citera
bläckis Postat 17 januari 2008 Postat 17 januari 2008 det gjorde min krabba åt upp varenda snigel Citera
Orion Postat 18 februari 2008 Postat 18 februari 2008 farsan har fått likadana men aningen större som gömmer sig dagtid men nu när ja kuta upp med ficklampan så kröp dom runt på botten..nån som har någon aning om vad det kan vara? ska försöka fota en senarefarsan har precis startat akvariumet o lagt i några kilo ls,verkar som om han hade tur,han har fått med 2 sjöstjärnor och massa annat joks, Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.