pontus Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 Hej ny här på forumet min fungia har aningen tappat lite färg och ser ut som ett skelett min undran är när ska man dömma ut den. Munnen? öppnar sig iband men den har inte blivit (köttig) och sporerna har inte visat sig på två dgr. Har luktat på den men men ingen rutten lukt. Vad gjöra tacksam för svar (frugans favorit) Citera
_Manne_ Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 prova o köra lite sondmatning o se om den reagerar på det.. en bit luftslang på en spruta.. Citera
aerie Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 I värsta fall så vill jag även minnas att man med goda resultat kan rädda en fungia genom fruktsocker bad eller något sådant, ska kolla upp det själv då jag precis köpte en fungia med väldigt lite liv kvar i. Citera
MattiasN Postat 18 januari 2008 Postat 18 januari 2008 hur är Fungia att hålla? Funkar de lika bra på sand som på bb? Har för mig jag sett någonstans att sand är bäst, men är inte säker. Något annat speciellt att tänka på? Citera
aerie Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Angående fruktsockerbad så var den enda notis jag kunde hitta på nätet om det:http://www.wetwebmedia.com/lpsfaqs.htmSka kolla på RC också när de kommer online igen. Citera
Lucas_no1 Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Hejsan.Jag tror inte du behöver göra något på ett tag.Min fungia kan sura i rätt många dagar för at sedan blåsa upp sig igen.Mvh Lucas Citera
aerie Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Hum ja just kanske skulle beskriva min som jämförelse, den är mer ett rent vitt skelett med orange fläckar i så det är nog en bit kvar dit för dig? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.