PatrikB Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Tjena!Har funderat nu sen ett tag tillbaka att starta ett saltvattensakvarie. Har tittat runt en del och tycker Red Sea Max verkar vara ett intressant paket. Undrar om någon vet en butik som har akvariet uppe så man kan titta på det? Ringde till Marinakvariet, Herkules Zoo och Ciklidhuset idag och frågade men ingen hade det hemma för tillfället. Har planerat att åka till Göteborg på lördag för att titta i olika butiker så svar innan dess skulle vara bra. Gillar inte att köpa något utan att först fått känna på det . //Patrik B Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Testa och ring Bioted marine Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Han hade hemma för någon vecka sedan vet jag - om han inte har det längre så PM:a mig så kan du få komma och känna på ett som varit i drift ett år snart.MVH Lasse Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatrikB Postat 23 januari 2008 Författare Dela Postat 23 januari 2008 Tackar för inbjudan Lasse! Får se om det blir aktuellt, om inte kanske någon annan gång i framtiden. Har läst de trådar du startat med tema gällande RSM och akvariet verkar helt klart sevärt!Ska ta och ringa Bioted imorgon.Någon som har något mer förslag? Behöver egentligen inte vara en så seriös butik bara man kan titta på akvariet, behöver inte köpas just där . Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 23 januari 2008 Dela Postat 23 januari 2008 Jag var precis hos Bioted. Han har hemma flera stycken Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg