Pear Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Min Scopas betar på bland algerna samt är med och hugger då det matas med artemia,mm. Försökte med algtillskott, typ tunna plattor, det ville den inte ha. Har ni förslag på algtillskottsfoder? Citera
Sillen Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Jag köper algbland som man ska göra sushi av. Finns som fiskfoder variant på akvarieaffären.EDIT: Tror Royal har annars finns det i Stockholm, hos triton har jag sett det. Citera
Ted Camenius Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Julian sprungs seaveggies heter det. Funkar också med nori som man hittar på asienavdelningen på Ica. Citera
Sillen Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Julian sprungs seaveggies heter det. Funkar också med nori som man hittar på asienavdelningen på Ica.Det var dessa jag menade. Jag ger även mina Formula two marine pellets från Ocean nutriton. Jag ger dem de små pelletsarna! Citera
Wiking Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Min Z scopas får fryst Mysis och svarta mygglarver, därutöver har jag några olika sorters torrfoder. Citera
maca Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 min scopas är mest förtjust i artemia och formula one/two pellets, matar även med FM ultra wakame då och då. Citera
Pear Postat 26 januari 2008 Författare Postat 26 januari 2008 Julian sprungs seaveggies heter det. Funkar också med nori som man hittar på asienavdelningen på Ica.Detta har jag men han tjurar och vill inte ha seaveggies. Citera
Peppz Postat 26 januari 2008 Postat 26 januari 2008 Detta har jag men han tjurar och vill inte ha seaveggies.Prova riktig nori, klämm fast det å låt de sitta där lääääääänge, till slut brukar dom vara där å smaka.Min scopas tycker bättre om nori än om julian's. Men favoriten är ändå en blandning av mysis och artemia. Citera
Pear Postat 10 mars 2008 Författare Postat 10 mars 2008 Nu är Kirurgerna helt galna i seaveggies. Fick smak på det. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.