Acke75 Postat 19 november 2008 Postat 19 november 2008 Det blir nog en sväng. Hoppas jag hinner för dig så att allt inte är slut när jag kommer dit... Citera
Botan Postat 19 november 2008 Postat 19 november 2008 Vi får väl se....man är ju arbetslös...*hi hi*. Är det något speciellt du önskar? Själv vill jag ha en kejsare. Citera
Acke75 Postat 19 november 2008 Postat 19 november 2008 Är mest ute efter några gobies, får se vad som finns. Citera
Botan Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 Fann du det du sökte? Själv köpte jag en segelfens kirurg och en salaris faciatus som dog dagen efter. Hörde att han skulle få en stor sändning på onsdag igen med bland annat vipel fiskar och små fisk. Kul att han säljer det han får in. Citera
Acke75 Postat 22 november 2008 Postat 22 november 2008 Köpte en goby, en Gobiodon citrinus. Ser ut att trivas bra än så länge, äter som en liten gris. Citera
Botan Postat 14 december 2008 Postat 14 december 2008 Vi blir bara fler och fler i Luleå. Börjar bli hård konkurrens här uppe. Tur att jag var först att köpa pingisbollen c.cubicus. Ni nya kan väl lägga fram lite bilder eller info om era kar...vore kul!! Citera
Botan Postat 18 januari 2009 Postat 18 januari 2009 Hallå norrbottningar! Vill bara förbereda er. Åker ner till Triton här om några veckor. Tänkte höra om någon skulle ha någonting...så kan jag ta upp lite!! Citera
Patu Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Hej alla norrbotten saltvatten akvarister!Jag har till salu seriatopora hystrix och calendrum (grön) fraggar, jag kan byta mot acropora fraggar också. PM till mig om du vill byta eller köpa fraggar.Förlåt mitt dåligt Svensk, jag bor i Finland (Kemi).Mvh Pasi Citera
Losenborg Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Hallå PATU.Du har alls ingen dålig Svenska.Har du inga foton av fraggarna,jag har en hel del som jag borde rensa ut för att få plats med andra arter.STENLO Citera
freeman Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 hi patu are there any saltwater akavrium shop in kemi??? Citera
Patu Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Hej Sten!Tyvärr jag har inte bilder i fraggar, men här kommer en bild var är hystrix och calendrium, dessa kommer jag att fragga. Jag har fått acropora feber nu när jag fått nya burken Mvh Pasi Citera
Patu Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 hi patu are there any saltwater akavrium shop in kemi???No, nearest shop is in the Luleå. Here in Finland we have only couple of shops and they are located in the southern Finland When the weather warmer i have thinked to order acroporas from Germany, from Mruzek. Citera
freeman Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 ok thanx for the answer.....in germany i have visited joe'skorallenfarm,he has good acropora..... Citera
Patu Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Is it this shop? http://www.korallenfarm.de/ do you know if they ship corals? My friends received couple of day ago box full of corals from aquaterrashop and everything went allright...but these friends lives in the Helsinki Citera
freeman Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 yes he ship corals too but very expensive....another web in germany ship too..www.miniriff.de Citera
freeman Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 hi are u interested fisks i have some fisks for sale??? Citera
Patu Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 yes he ship corals too but very expensive....another web in germany ship too..www.miniriff.deThx, do you have any acroporas for sale? it is hard to keep reef here in north...but i will continue and try to get more living in to my reef.I see that you have ultra Skim 2 in to yours system, i have ordered also ultra skim 2 now, hope that it will come soon Is it yours reef for sale in the Blocket? Citera
freeman Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 yes but people think its too expensive....what do u think???is it expensive.. Citera
Patu Postat 23 januari 2009 Postat 23 januari 2009 Price is good, you have lots of quality equipments and lots of living there.Notice me if you are going to sell it in the parts, i'm interested to buy corals and the wavebox.Fishes i don't need, i have acanthurus sohal and chaetodon hawaieensis now so it is not recommended to buy any another acanthurus... Citera
Acke75 Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Hallå,Har några capnella imbricata fraggar över om nån är intresserad. Byter helst mot nån liten fragg, om du är intresserad mem inte har nått att byta mot får vi väl komma överens om nått lämpligt pris. /Micke Citera
Losenborg Postat 26 januari 2009 Postat 26 januari 2009 Hallå ACKE !Jag har väl en del som vi kan byta mot, vad är det för färg på capnellan ? Stenlo Citera
Botan Postat 28 mars 2009 Postat 28 mars 2009 Kolla vilken snygging jag hittade i förrgår...=0) Citera
Twiq Postat 28 mars 2009 Postat 28 mars 2009 tjusig, är det en Fungia? var det rolle som fått in skönheten ? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.