Gå till innehåll

saltvatten i Stockholm


Guest Asgar

Rekommenderade inlägg

Hur många saltvattensakvarier affärer finns det i Stockholm, förutom triton, akvarielagret (inte mycket salt) och Bromma zoo?

Som har bra priser och har bra variation av fiskar och koraller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den uppfattningen har inte jag.

I Sundbyberg finns Akvarieleasing, tror de finns under Butiksavdelningen.

Ok, varför tycker du inte att de är bra? Själv tycker jag att de har ett bra utbud av fisk till bättre priser än alla andra i Stockholmsområdet. Dyra på teknik dock och trist utbud av koraller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en rellativt komplett lista under länkar om du söker salt. Gå via den länken så hittar du de svenska butikerna! https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=153

Varför vågar jag ej yttra mig om eftersom jag tror inte butiken i fråga finns på detta forum och forumsreglerna skall efterlevas.

Helt korrekt vill vi inte ha diskusionen vilka butiker som är bra eller dåliga då det är subjektivt vad som är bra eller dåligt. Det kan även vara så att en bra handlare har haft en DÅLIG kund som inte varit tydlig nog och därför har köpet blivit fel. Vi önskar därför att ni tar upp med hadlaren om ni är missnöjd då ni är 2 parter som då kan diskutera och inte vi som sitter på läktaren och den missnöjde som diskuterar utan att ha alla ingångsvärden!

/Moderator

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte fråga om att smutskasta någon/några handlare. Det är bra att kunna informera varandra om vilka handlare som har ett bra utbud och kvalite till ett bra pris. Det kan få andra att höja sin kvalite och sänka priser om de blir medvetandegjorda om detta. Själv har jag blivit lurad när jag köpt tester och sedan hittat likadana till ett mycket lägre pris (halva priset).

Det är bra att veta var det finns andra handlare än i det egna närområdet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...