pontus Postat 6 februari 2008 Dela Postat 6 februari 2008 Hej här kommer lite bilder på mitt ca 3 mån gamla rsm lämna gärna några synpunkter ris som ros mvh pontus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 6 februari 2008 Dela Postat 6 februari 2008 ser riktigt nice ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jakob Postat 6 februari 2008 Dela Postat 6 februari 2008 snygga bilder:D....har en liten fråga låter ett RSM mkt? Skulle man kunna ha karet i ett sovrum?(men man skulle kanske kunna ha skummaren på timer) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pontus Postat 6 februari 2008 Författare Dela Postat 6 februari 2008 tyvärr låter rsm lite mycket, men med skummaren avstängd natte tid så hade det nog gott bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 6 februari 2008 Dela Postat 6 februari 2008 Snyggt, gillar den där i mitten vid clownen, vågar dock inte mig på en kvalificerad gissning om vad det är.Hepatusen ska få flytta till en större boning sen eller?Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Minerva Postat 7 februari 2008 Dela Postat 7 februari 2008 riktigt snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addo Postat 7 februari 2008 Dela Postat 7 februari 2008 Fint, vad är det för korall längst uppe till vänster? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 7 februari 2008 Dela Postat 7 februari 2008 Synd att din butik inte kunde guida dig till ett bättre korallval.Dendronepthea-korallen i vänstra hörnan kommer tyna bort och dö utan specialmat. Håll ett öga på Galaxean så att den inte bränner korallerna intill, de kan skicka ut långa svepare nattetid. Håll även ett öga på din puffer, de kan få för sig att slipa ner gaddarna genom att bita på topparna till stenkoraller.Vad är det som sitter bak till höger, en gorgonia, eller bara ett skelett?Hoppas jag inte är för hård, kul att du visar bilder.Snyggt, gillar den där i mitten vid clownen, vågar dock inte mig på en kvalificerad gissning om vad det är.Nemenzophyllia turbida - fox coral Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pontus Postat 7 februari 2008 Författare Dela Postat 7 februari 2008 Tack för infot draken bra synpunkter, matar dendroephtean med zoplan och phytoplan efter råd.Tyvärr var ej gorgonian utslagen vid fototillfället(är dagligen vid oregelbundna tider) även den verkar gilla fodret.Galaxean sitter i daxläget på behörigt avstånd men flyttas inom snar framtid.Karets charmknutte har ej rört något änn men har ett vakande öga på sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.