Gå till innehåll

sps-godis


Christer T

Rekommenderade inlägg

De här fanns när jag vara där, kanske finns det någon kvar.

ACROPORA CAROLINIANA

ACROPORA ECHINATA

ACROPORA FLORIDA

ACROPORA GRANDIS

ACROPORA GRANULOSA

ACROPORA JACQUELINEAE

ACROPORA NOBILIS

ACROPORA PARILIS

ACROPORA TENUIS

ACROPORA TURAKI

ACROPORA LORIPES

ACROPORA PLANA

ACROPORA SUHARSONOI

MONTIPORA DANAE SUPERMAN

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker det går i vågor,ibland går det bra att skriva om vad en butik har hemma, ibland inte, beror väl vilken handlare man skriver om, janne tycker du att man ska få gratisreklam bara för man hållt på länge? blir lite snedvridet tycker jag. SG kan kanske överväga att ge gratis annonsplats till gamla butiker.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tja, dom får ju gratisreklam nu, inte så snällt mot annonsörerna!

Är det inte dags att höjja ribban lite nu, om vi har brist på koraller i Stockholm med omnejd så borde vi vara som en stor familj och bjussa på tipps bland medlemmarna.

Det gör ju desamma hur mycket Ted annonserar, han kan ju inte leverera hit ändå.

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte dags att höjja ribban lite nu, om vi har brist på koraller i Stockholm med omnejd så borde vi vara som en stor familj och bjussa på tipps bland medlemmarna.

Det gör ju desamma hur mycket Ted annonserar, han kan ju inte leverera hit ändå.

/Janne

jag tycker helt klart ni ska pusha för att få in företag som annonsörer så forumet får pengar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När din verksamhet har funnits i över 20 år så kanske du också slipper annonsera i SG, vore det inte skönt att slippa ankdammen?

/Janne

min verksamhet är 27 år i år (inte i korallprånglandet men de andra företaget gör.). en stor del av nöjet i denna hobbyn är väl att plaska i dammen :-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte dags att höjja ribban lite nu, om vi har brist på koraller i Stockholm med omnejd så borde vi vara som en stor familj och bjussa på tipps bland medlemmarna.

Det gör ju desamma hur mycket Ted annonserar, han kan ju inte leverera hit ändå.

/Janne

jo det är klart att ni i stockholm ska få köra ert race, men det finns en PM-funktion som funkar.jag tycker inte man höjer ribban med detta, men däremot kan SG höja sig, med fler annonsintäkter!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte dags att höjja ribban lite nu, om vi har brist på koraller i Stockholm med omnejd så borde vi vara som en stor familj och bjussa på tipps bland medlemmarna.

Det gör ju desamma hur mycket Ted annonserar, han kan ju inte leverera hit ändå.

/Janne

om jag annonserar eller inte spelar ingen större roll. Ni har annonsörer i erat område som lägger pengar på att synas.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag tycker det går i vågor,ibland går det bra att skriva om vad en butik har hemma, ibland inte, beror väl vilken handlare man skriver om, janne tycker du att man ska få gratisreklam bara för man hållt på länge? blir lite snedvridet tycker jag. SG kan kanske överväga att ge gratis annonsplats till gamla butiker.

Du är ganska larvig nu, det är inte frågan om reklam. För oss gäller det att hänga på låset om man ska få några, så då är det en fördel för oss SG medlemmar om vi kan tippsa varandra. Kan ni inte vara så generösa och bjussa på det, vi är ju inte ens på samma marknad?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det här tenderar ju att bli löjligt.. varför skall inte medlemmar kunna tippsa varandra om sändningar här på forumet bara för att den berörda butiken inte är annonsör? Är det inte medlemmarna utan annonsörer som styr?

Jag kan förstå tanken och reglerna med att svartlista, gnälla, klaga på butiker i forumet men att inte få tippsa om sändningar.. det är löjligt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

min verksamhet är 27 år i år (inte i korallprånglandet men de andra företaget gör.). en stor del av nöjet i denna hobbyn är väl att plaska i dammen :-)

Nej, jag börjar tveka som så många andra har gjort, det börjar handla mindre och mindre om kärnverksamheten. Det har istället blivit en diskussionsklubb, se bara i den här tråden.

/Janne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...