Gå till innehåll

Avstånd till butik


acuario

Rekommenderade inlägg

Nej det tycker inte jag, endast om det kan kombineras med nån typ av jobbresa... Klart jag har ju 3-4butiker i ganska nära så det är ju svårt för mig att bedömma.. Om jag skulle resa långt så skulle jag snarare ta en tur till Danmark isåfall. Priset är inte speciellt viktigt för mig, jag betalar gärna dubbelt om fisken är av bra kvalité.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med Niclas,det blir nog snarare om man ändå har vägarna förbi eller om det ligger många butiker grupperade i ett område(som Köpenhamn/Lomma området). Just prismässigt så spelar det ju inte så stor roll,det måste ju vara jättelåga priser för att uppväga färdkostnaden för mig till dig till exempel,men det finns ju andra orsaker man kan tänka sig att åka den sträckan för. Tex ett stort utbud,bra rykte om överlevnadsgrad,många ovanliga koraller och inte minst om försäljaren/ägaren är trevlig (typ exempel på hurförsäljareinte ska vara är väl: "DSB?Ja,detprovade jag för 10år sen,det är inget att ha.Det funkar ett tag senkrascharden hela tanken. Nä du vad du behöver är en sån här och en sån här,och sen behöver du en sån här också för att koppla ihop dem och det går ju totalt på,få se här,27.595 men vi kan säga 25.000kr jämnt")osv.

Om det sedan är till bra priser så är ju det bara en bonus.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...