thomas5547 Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Vem är det som har byggt din bänk? finns det bilder eller nått på det? Citera
smulan Postat 31 december 2008 Författare Postat 31 december 2008 Jo det går väll som väntat ........ åt Som sagt det går välldigt långsamt, men först var det en himla fart på sen kom en snickare som skulle klä aluminium bänken med ek, som under ett halv år bara kom med en massa ursäkter så jag tröttnade.Jag tänkte jag klär den själv så jag tog hem bänken. Sen skulle jag få tag i en transport firma, det gick mindre bra.Antingen var dom fullbokade eller så hadde dom inte utrostning, så kom Mike_Tj granne som sa "det kan jag å en kompis fixa åt dej" vi har flyttat sånt förr.Dom kom bara till tredje trap steget innan för porten i trapp huset så hadde dom slaget bort en stor flisa ur bakrutan å en flisa/spricka i framrutan + hål i sidoglaset.Så nu sitter man och väntar på besked från försäkringsbolaget:kaffe:, när det blir klart.Då blir det att glasmästaren på Majornas glas får limma karet på plats.. Citera
amatören Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 fan vad tråkigt. Surt när många små grejor som går imot en hela tiden.Lycka till iaf. Citera
Micke_Tj Postat 4 januari 2009 Postat 4 januari 2009 Jag testade osmosen du varthär och lämnade igår........ Hm... den tilllverkar ca 1L/Min skulle bara se strålen av skitvatten den slänger ut.... Det är ju inget skrot iaf..... Vattenbytena kommer att gå som på räls Citera
Micke_Tj Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 Det är en GE Merlin Osmosis specad till ca 700-1100Gallon per dag beroende på vatten tryck Citera
amatören Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 ha ha ha hade man behövt för att bevara husefriden.....tjejen blir grinig när man occoperar duschen så länge he he he tack för svaret micke. Citera
Johan2x Postat 30 april 2009 Postat 30 april 2009 Hej GöranHur går det för dig. Fått nytt akvarium?/Johan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.