per-åke Postat 15 april 2008 Postat 15 april 2008 Har ett gäng sniglar i mitt 125 literskar.Om en snigel skulle dö, blir vattnet förstört då?Är det så allvarligt att fiskar kan dö? Citera
adddo Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Bäst du skyndar dig att ändra rubriken till snäckor annars kommer ordpolisen snart! (skojar) Citera
ExCeed Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Bäst du skyndar dig att ändra rubriken till snäckor annars kommer ordpolisen snart! (skojar)Men du måste medge att det låter ballare med turbosniglar Citera
adddo Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Absolut, jag säger själv sniglar, men det korrekta ordet är efter flertalet diskussioner, snäcka hehe Citera
Mattias Malmö Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Har hittills haft en snäcka som dött - det blev ett riktigt krig om godbiten - 1 bumblebee snail, 2 Nassarius och 2 blåbenade eremiter slogs så vildsint om maten att en fet borstmask som lockats dit inte vågade sig fram överhuvudtaget utan cirklade runt på säkert avstånd.Alltså: jag var aldrig det minsta orolig för att det skulle påverka vattenkvaliteten nämnbart. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.