mano Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Kanske en dum fråga (ställer den ju i "Mitt första akvarium") men bör man koppa in LS? Det är ju trots allt liv i den. Citera
sylle Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Kanske en dum fråga (ställer den ju i "Mitt första akvarium") men bör man koppa in LS? Det är ju trots allt liv i den.Absolut annars blir det svårt Citera
wrang Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 Nej det behövs inte. Bara att lägga i den i färdigblandat saltvatten Citera
petnym Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 LS kommer väl inte med en massa saltvatten... eller? Det blir ju helt meningslöst att "koppa" om den bara är inslagen i vått tidningspapper. Citera
mano Postat 17 april 2008 Författare Postat 17 april 2008 LS kommer väl inte med en massa saltvatten... eller? Det blir ju helt meningslöst att "koppa" om den bara är inslagen i vått tidningspapper.Tack för alla svar på min totala nybörjarfråga, nu fick jag även svar på hur man transporterar LS (tänkte väl att det skulle vara knepigt att lägga den i påsar). Citera
crille Postat 17 april 2008 Postat 17 april 2008 man brukar få en frigolitlåda där man köper den! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.