Ponnta Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Kan någon säga vad det är som växer I våran balja?Bör man ta bort dem för dem växer som ogräs?Mvh Bech Citera
Heritage Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Är inte Sjöpung tubformad?Nej. Jag håller med Henrik. Sjöpung med samma utseende har jag en hel del av i mitt kar oxå. Citera
Heritage Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Nej. Jag håller med Henrik. Sjöpung med samma utseende har jag en hel del av i mitt kar oxå.De är harmlösa vattenfiltrerare och du kan lugnt låta dem vara kvar. Citera
Ponnta Postat 28 april 2008 Författare Postat 28 april 2008 Ahh okej! tack så mycket.Föresten min första Topic på hem sidan med! Citera
Tedb Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Svamp.Kika på Cinachyrella sp. eller Acanthella sp. eller Mycale cf. laxissimaeller Crella cyathophoraeller Japis serpentinaeller kanske en liten Dysidea herbaceai vilket fall som helst Svamp som är bra att ha några av dem är symbiotiska med blå gröna alger och kan vara ganska svåra att klara längre tider i akvarium. 48 till 80 procent av dess näring kommer från symbiosen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.