wrang Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Trevligt att höra med nya cromisar! Första gången jag hört detta namnHur mår dessa Chromis atripectoralisKul att få lite mer bilder ang bakgrunden.Jätte ful gillar inte dessa bg alls Grymt snyggt Citera
lindholm Postat 5 juni 2009 Författare Postat 5 juni 2009 Hej Det är nog inga "nya" chromisar, men det var det namnet jag hittade på reeflex, jag brukade kalla dem chromis viridis grön chromis innan, tack för kommentarerna, ska snart fixa upp några bilder tillpeter Citera
lindholm Postat 5 juni 2009 Författare Postat 5 juni 2009 Här är lite bilder från 30 maj, hyfsat fina fast jag behöver en bättre kamerapeter Citera
lindholm Postat 5 juni 2009 Författare Postat 5 juni 2009 En lite större fil på helbilden, vilket program använder ni för att "anpassa" bilderna så de går att ladda upp på guiden, nu gör jag dem mindre i powerpoint och får gissa ungefär hur stora de ska vara för att få platsjag har fortfarande alla fiskarna kvar, dvs 6 dorisar, 4 gula flavescens och 10 gröna chromisar Citera
wrang Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Öppna upp bilden i paint. välj i menyn Bild Ändra storlek/snedställBörja med att ta vågrätt 80% lodrätt 80%Spara bilden på nått ställe tex skrivbordet.Håll muspekaren över filen så kommer en popupp ruta upp med storlek och mått är det fortfarande fel så gör om proceduren igen i paint. Citera
lindholm Postat 27 januari 2010 Författare Postat 27 januari 2010 Nu säljer jag akvariet, har flyttat fiskar och koraller idag. Har tagit massa fina slutbilder men får lägga upp dem senare om någon vill köpa akvariet, se annons Citera
Lukaa Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 Säljer du bara karet eller utrustning med? Citera
lindholm Postat 27 januari 2010 Författare Postat 27 januari 2010 akvariet och om någon intresserad kan bänk, luckor och handfatet diskuteras, liksom sumparna två st, säljer ingen annan utrustning för den går till nya akvariet Citera
petnym Postat 12 februari 2010 Postat 12 februari 2010 Varför säljer du akvariet? Skall nästa bli större, mindre, eller bara annorlunda? Citera
lindholm Postat 16 februari 2010 Författare Postat 16 februari 2010 har flyttat och nästa akvarium ska platsbyggas för att få plats/komma in genom dörrar och trappor sannolikt blir det lite större men ca 800-1000 liter Citera
lindholm Postat 21 april 2011 Författare Postat 21 april 2011 nu finns mitt nya akvarie igång; tråden heter 900 l inbyggt och som tur är överlevde de flesta fiskarna och djuren flyttandet och nybyggnationerna (iallafall änsålänge). peter Citera
boman Postat 25 juli 2015 Postat 25 juli 2015 Det var kul att titta på detta kar också riktigt fint.Tack för sist Jan Boman "RSM650s" Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.