acuario Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 Det är samma korall christian. Vi får se vad Norrmannen säger först. Skulle jag nämna här vad jag vill ha på ett ungefär så skulle många nog bli lätt irriterade men den är väl inte den vanligaste av acroporor direkt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 Den du har påminner om en annan jag har. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Min blåa kommer från Mr pohl's privata karÄr inte det en Acropora Muricata? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 hmm hur jag menar.Jag har en grön enzmann som jag tycker är grymt snygg med sitt speciella växtsättDenna går väll in under kategorin Staghorn?Så en babyblå enzmann eller liknande med greniga snabba tillväxterSom denna kanske Acropora gomeziKanske en Acropora Cardus? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Magnus Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Kanske vore en Acropora Grandis något, Wrang? Eller som jag tror Thomas Pohl kallar den - "Dunkelblau"...Supersnygg korall! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Är inte det en Acropora Muricata?fantastiskt fint kar magnus! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Nej Jonas, Den på KZ loggan är mycket rundare på nåt sätt. Ioförsig har jag inte nån större storlek av dem. De kanske kan bli så . hmmI såna fall var de ju bra att jag inte bytte bort min höger arm mot KZ korallen med Pohl.okej..då är de inte just den..men de jag vet är att den kommer från korallenzucht ursprungligen. de sa per igår, som alltså hämtade hem den därifrån för x antal år sen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedb Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Jodå den är från KZ men just "Logga korallen" är den Svärd har. Den e fantastisk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.