NephruruS Postat 6 maj 2008 Postat 6 maj 2008 Ville bara starta en tråd för att tacka alla som visat intresse av mina xenia som jag sålde här genom köp & sälj! Tyvärr så är alla slutsålda nu och jag hoppas att alla är nöjda med sina nya xenia/xenior och med affärerna ni gjort med mig.Tack än en gångMvhHenrik Högberg Citera
aerie Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Ren nyfikenhet,skickade du? Och isf hur? Har inte haft speciellt mkt tur med att skicka just Xenia. Citera
NephruruS Postat 7 maj 2008 Författare Postat 7 maj 2008 Japp jag skickade, vaderat kuvert sen liten påse med vatten och xenia och så antingen la jag det i tidningspapper eller cigarett paket med tidningspapper invändigt så dom inte blev mosade i frakten. det är 1 vad jag vet som fått dom inte klarat sig för och jag har väl skickat ut till ett 20tal skulle jag tro Mvh Citera
aerie Postat 7 maj 2008 Postat 7 maj 2008 Jag kan nog ha skickat för mkt Xenia per vattenmängd Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.