-=Mr_B=- Postat 13 maj 2008 Postat 13 maj 2008 Nå, du kan antingen doppa blå filterskum i svart silikon, eller försöka få tag i svart filterskum, men oftast är det någon cellulosa historia som inte håller i akvariebruk.B! Citera
blaze Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Nå, du kan antingen doppa blå filterskum i svart silikon, eller försöka få tag i svart filterskum, men oftast är det någon cellulosa historia som inte håller i akvariebruk.B!ok jaja blir inget av för mig iaf, vill ändå hålla karet snyggt o inte ha massa filtervadd runt pumparna för att kunna hålla en anemon, bätre att vara utan då hehe Citera
Botan Postat 14 maj 2008 Postat 14 maj 2008 Ååhh vad ledsen jag blir...gjorde faktiskt nästan samma sak som dig. Min anemon fastnade i pumpen...den var så grymt fin. Jag hade tur den skadade sig inte så mycket och vi hittade den fort så giftet hann inte sprida sig i akvariet. Jag flyttade över han till ett annat akvarium och där dog han. Mycket tråkigt. Hoppas du inte hade många dyra fiskar. Ge inte upp. Jag skall då skaffa en ny anemon och det tycker jag också att du ska. Inte kanske nu men sedan.Mvh Sofia Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.