jontebgood22 Postat 12 maj 2008 Postat 12 maj 2008 Hej kan man göra det? och isf hurdå? jag vågar inte dra i grejorna men det ser ut på andras som om man kan göra det... min sitter som berget..MVHJohan Citera
Matt_HiHat Postat 12 maj 2008 Postat 12 maj 2008 Tjao!Det gjorde min med, men det är våld som gäller. Jag tog in kniv och skar bort silikonfläckarna som håller fast boxen.Lycka till! Citera
Ted Camenius Postat 12 maj 2008 Postat 12 maj 2008 Du måste skära av/ ha sönder silikonkluttarna som det sitter limmat med mot glaset.Testa med en filekniv eller en brytbladskniv. Sen e det bara o dra.. Citera
lottac Postat 12 maj 2008 Postat 12 maj 2008 Ta en bastant kniv och kör den fram och tillbaka tills du kommer igenom silikonet, jag har gjort det på två Juwel. Nema problema!!!!!Det håller!!!! Sen tar du en tapetkniv och skrapar bort det som sitter kvar. Lycka till!!! Citera
jontebgood22 Postat 12 maj 2008 Författare Postat 12 maj 2008 Aha.... tack för svaren hehe... Man lär så¨länge man lever!!Ha en god natt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.