wizz Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Vad kan man ge dessa för mat ? Tipsa mig om vad dessa äter!Samt skall utöka med 2 Putsarräkor och vad äter dessa ?? Min övriga städpatrull består av sniglar och snacka om effektiva.. snart är mitt kar rent från alger... Citera
Laggeman Postat 16 maj 2008 Postat 16 maj 2008 Eremiter äter det de kan hitta i karet, alger, foderrester och döda djur.Räkorna fångar och äter fiskfoder de också. En del räkor äter dessutom på koraller också. Citera
wizz Postat 16 maj 2008 Författare Postat 16 maj 2008 Ok.. Tack då vet jag det.. Alltid lär man sig något nytt.. Citera
MariaL Postat 18 maj 2008 Postat 18 maj 2008 Det finns speciella räksticks som man kan mata räkorna med. Citera
ExCeed Postat 10 juli 2008 Postat 10 juli 2008 Eremiter käkar som sagt det mesta. mina putsarräkor har en förmåga att sno åt sig räkor som jag matar min anemon med, så de har börjat på skalade räkbitar att kalasa på då och då. eremiterna tar oxå räkor Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.