ExCeed Postat 14 juni 2008 Författare Dela Postat 14 juni 2008 gott.. låt han ta en titt så löser det sig som laggeman skrev.. inget svårt för en som kan.. gör du det själv o blir fel kan det ju kosta lite o fixa till helt i onödan.mvh mannefår göra det. det ännda som får mig att inte vilja är ju att garantin ryker Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ExCeed Postat 16 juni 2008 Författare Dela Postat 16 juni 2008 Jag har fått hem min armatur nu och tänkte fråga er hur jag bäst hänger upp min armatur. den väger trots allt 15 kilo hur långa och grova krokar bör jag använda+ det är ett betongtak. just nu har jag 1,5 tums krokar som jag tänkte ska borra in, efter det ska jag fylla hålen med industrilim som klarar av 5 ton/m2, i med plugg, fylla pluggen med lim och sen i med krokarna. Man vill ju inte vakna upp eller komma hem till att ljuset ligger i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
john.w Postat 17 juni 2008 Dela Postat 17 juni 2008 Garantin lär ändå inte gälla eftersom du har ändrat på produkten. Möjligtvis om din polare tar det via hans firma och debiterar dig men det tror jag nog du är lagom sugen på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bostelin Postat 17 augusti 2008 Dela Postat 17 augusti 2008 Exceed: Hur gick det ,blev du nöjd med rampen? Lagom Ljus?(jag funderar på att köpa en likadan) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 17 augusti 2008 Dela Postat 17 augusti 2008 jag har den rampen med 2 t5 rör och 3 150 w mh. jag tycker det ör för lite med 2 t5. led moonlighten suger tycker jag,.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 augusti 2008 Dela Postat 17 augusti 2008 där fanns ju en ramp me 3*150w och 4 rör.. är nöjd med min.. du kan byta ut ledspot'sen mot vassare ,, det sitter inte så många leds i den medföljande belysningen. finns starkare om det är det du är ute efter.mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 17 augusti 2008 Dela Postat 17 augusti 2008 var kan man köpa dem``? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 augusti 2008 Dela Postat 17 augusti 2008 var kan man köpa dem``?plocka ut en halogen så du ser vad du ska leta efter.. sen är det kjell o Co alt classes somhar blåa ledspot's med fler led's.mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.