Gå till innehåll

Ny butik i Örebeo?


leucosternon

Rekommenderade inlägg

Hej alla saltvattensdårar!

Jag har hört ryktas om att det skulle dra igång en ny saltvattensbutik i Örebro, skulle eventuellt öppna nu i sommar har jag hört, är det någon annan som vet mera om detta så är jag tacksam för svar. Jag har precis startat upp ett ett nytt 416 l kubakvarium så jag är sugen på att börja fylla upp det med roliga fiskar och andra småkryp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad man ska våga skriva, men det är en ny "butik" på G här i stan. Magnus "Magnus" och Christer "Achilles64" står bakom det hela. Skall tydligen bli ett korall och ett fisksystem. Bäst dom får berätta mer själva om det finns nått mer dom vill säga i dagsläget. Dock verkar det mera bli ett "sitta med en kaffe i handen och prata saltvatten med andra intresserade och kanske köpa med sig en korall eller en ovanlig fisk" än en vanlig köpa, köpa, köpa butik.

Väntar dock med spänning på vad som kan komma att finnas i deras lilla salthangout när dom öppnar portarna nångång framåt hösten, eller när det nu blir...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej på er!

Snygg stavning jag fick till på Örebro men alla verkar ha fattat ändå:

Hej på er!

Jag vet inte vad det är för butik men undrar vart bilderna på ert nya kar är. Vad har hänt med det gamla?

Det gamla karet finns kvar och frodas och mår bra. Det nya är väll tänkt att bli lite mera som ett

FO kar men man vet aldrig vad man får för ideer. Det står och puttrar på nu med levande stenen i.

Vi får helt enkelt inte till några bilder som det blir någon kvalitet på, vi vet inte hur man förminskar dem så att de blir bra när de visas här på guiden eller vad vi nu gör för fel! Förmodligen skit bakom tangentbordet!!!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tjena magnus!!!

fan det låter bra att det kommer upp en lite saltvattensbutik igen i örebro till hösten .( vet ju inte vad som hände Saltvattensakvariet ) som ligger lite närmare än triton i storstaden ..

kommer själv från dalarna så det blir lite mindre avstånd till örebro ..

mvh peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, vi har inte prioriterat marknadsföringen med banners och hemsida osv... Så det känns lite fel att utnytja forumet utan att betala reklamplats... Men tack för all uppmärksamhet och intresse!

Vi kommer med info och reklam här när vi byggt färdigt och lärt oss våra system. Vi vill verkligen kunna erbjuda kvalité när vi öppnar så innan dess händer ingenting!

Kom gärna förbi om ni har passerar Örebro så berättar vi mer! Och korallsystemet rullar redan så där finns redan ca 300 koraller att vila ögonen på... se men inte köpa...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...