Edward Postat 16 juli 2008 Postat 16 juli 2008 Startade upp mitt akvarium för några veckor sedan, men tyckte jag slängde i lite för lite sand, så hade tänkt slänga i mer men kommer jag då att få någon ny nitrattopp om jag slänger i mer levande sand?mvh Citera
jens karlskrona Postat 16 juli 2008 Postat 16 juli 2008 Vad har du för djur/koraller/fisk i ?Har du mycket levande sten?Om värdena varit stabila ett tag så klarar det sig nog utan problem på 720 l vatten. Citera
Edward Postat 16 juli 2008 Författare Postat 16 juli 2008 Vad har du för djur/koraller/fisk i ?Har du mycket levande sten?Om värdena varit stabila ett tag så klarar det sig nog utan problem på 720 l vatten.har inga koraller eller fisk i just nu, kan ju iofs börja försiktigt med att fylla på sand behöver ju inte slänga i allt på engång, men hur blir det om man har fisk och koraller? vad tycker dom om man slänger i mer sand? då det grumlar till vattnet endel.. Citera
Edward Postat 16 juli 2008 Författare Postat 16 juli 2008 Hur mycket sand har nu, hur tjocktlager?det är väl sådär ungefär 2-3 cm Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.