Gå till innehåll

Köpa en UPS?


thomas5547

Rekommenderade inlägg

man får kollar runt ganska noga innan du lägger några slantar.. många upser är byggda för relativt hög belastning under några minuter.. inte tvärtom.. dvs nödlösningen 2-3 streamers med låg watt så länge som möjligt..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en batterikoppling till tunze 6055, den heter nåt i stil med "safety connector" eller liknande. Man kan köra den med batterier eller en solcell/vindkraft, lite roligt samtidigt som de kan vara mycket händigt vid elavbrott.

//NiXoN

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en batterikoppling till tunze 6055, den heter nåt i stil med "safety connector" eller liknande. Man kan köra den med batterier eller en solcell/vindkraft, lite roligt samtidigt som de kan vara mycket händigt vid elavbrott.

//NiXoN

men på natten och det inte blåser ;) kunde inte låta bli

jag har några upser liggande som jag skulle använda som backup vid strömavbrott på någon cirkulationspump. men som wrang skriver jag har inga strömavbrott så dom har aldrig blivit inkopplade . får se om jag orkar någon dag (det är ju jättejobbigt ;) )

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...