Gå till innehåll

Cirkulation för grabbar med hår på bröstet (eller tjejer)


Keek

Rekommenderade inlägg

en grej jag "kom" på sent i Lördagskväll ;)

skulle det gå och fixa cirkulationen i ett stort kar med en sån här (och då menar jag stort kar)

http://www.blocket.se/vi/16440529.htm?ca=11_s

hehe sen skulle man kunna fixa en ändring av riktningen rätt lätt med en motor som styrar fram och tillbaka .

självklart får man bygga något skydd för propellern

tror ni en sån klarar 24/7 drift ?

obs inget allvarligt menat men tycker det var en kul tanke, roligt att spekulerar lite vilt.

har ni själv några vilda ideer kom med dom då så vi får skratta lite

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En gammal salt kompis som inte e aktiv längre va i Prag för ca 10år sedan och kollade ett privat kar tror jag ,det hade 4st sådana motorer som cirkulation inbyggda bakom en glas skiva med hål i.Jag tror att karet va på +10000 liter.Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har haft sån där på båten när jag fiskat. Har för mig att det hände nångång att den slog ifrån på överhettningsskyddet.. så att ha den 24/7 är jag tveksam till. Misstänker att den också kan värma upp vattnet i och med att motorn sitter i vattnet och blir hyfsat varm. Iof var dett en motor från början på 2000-talet, de har kanske blivit mer effektiva nu..

Annars ska väl riktiga män ha saker som går på bensin?? :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

en grej jag "kom" på sent i Lördagskväll ;)

skulle det gå och fixa cirkulationen i ett stort kar med en sån här (och då menar jag stort kar)

http://www.blocket.se/vi/16440529.htm?ca=11_s

hehe sen skulle man kunna fixa en ändring av riktningen rätt lätt med en motor som styrar fram och tillbaka .

självklart får man bygga något skydd för propellern

tror ni en sån klarar 24/7 drift ?

obs inget allvarligt menat men tycker det var en kul tanke, roligt att spekulerar lite vilt.

har ni själv några vilda ideer kom med dom då så vi får skratta lite

tzuu! kör med en moddad 250cc i mitt kar:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...