thomas5547 Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 Såg just en större modell på Koralia pump.. Magnum modell..http://www.marinedepot.com/ps_ViewItem~category~PRE_ORDER___Hydor_Koralia_Magnum_8_Circulation_Pump_Powerhead_3250_gph_Saltwater_Aquarium_Supplies_Powerheads_Fixed_Flowrate_Pumps~vendor~Hydor~SearchStr~magnum~action~view~idProduct~HD00624~idCategory~FIPHFF.htmlKanske kan va nått.. =) Citera
jontebgood22 Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Kan man beställa från dem om man bor i sverige? Citera
thomas5547 Postat 9 augusti 2008 Författare Postat 9 augusti 2008 Jo, det går.. men man får betala först, innan dom skickar något.. har snackat med dom. Men jag ska själv till usa, så jag tänkte jag skulle köpa ett par kanske.. =) Citera
Ricke Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 De har inte samma utag i USA bara så ni vet. Jag vet ej hur det funkar med adaptrar eller om man måste ha en omvandlare? jag har själv en sorts utags omvandlare Reseadapter, men vet ej om det förstör grejen på sikt då det inte är gjorda för samma volt antal.Köpte med mej en ljusslinga från USA när jag var där och den pajja efter några veckor Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.