Vargklo Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Jag har för ett par månader sedan arbetat med Fauna Marins Ultralithsystem i mitt Fish Only-kar. Dock har jag saknat en manual av liknande typ som ZEOvitmanualen (som jag kör med i revkaret).Nu hittade jag en länk via ReefCentral, som säkert många kan ha nytta av:http://www.faunamarin.de/bedienungsanleitung/ULTRALITHMANUAL08_eng_red.pdf(Jag får för övrigt ett intryck av att FM/Ultralith verkar vara på väg mot ett genombrott borta i USA när man skummar lite RC-trådar) Citera
Christer T Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Det finns en svensk version. Om du vill ha den så PM:a din mailadress. Citera
greger Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Jag håller på att jobba med en svensk översättning av den nya manualen - snart klar ........:-) Citera
mika Postat 10 januari 2012 Postat 10 januari 2012 Jag håller på att jobba med en svensk översättning av den nya manualen - snart klar ........:-)Är den klar ? och var hittar jag den isf ? Citera
turboadde Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Kolla ämnet vad är ultralith så är det nog den manualen han pratar om. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.