Postat 11 augusti 200817 år Nu är det ett tag sen ja starta o alla värden är helt ok. fisken har jag bara stoppat i då den följt med stenen då jag köpt den. Kanske inte mycket att komma med just nu med bilden men det ä väl nu det roliga börjar.
Postat 11 augusti 200817 år Kul att du är igång!Hur länge sedan körde du igång karet? Var det alltså begagnad LS, eftersom du fick med en fisk?
Postat 11 augusti 200817 år Författare det är en bit över en månad sen nu ja starta och har cirka 75kilo beg LS men tycker att det funkar bra ännu.
Postat 12 augusti 200817 år Du har lika mycket som jag har i mitt percula 120, fasst du har byggt revet annorlunda - är det platt mot bakväggen, eller är det mera som ett stenröse?
Postat 13 augusti 200817 år Författare Nej då, Typ stenröse går nästan fram till rutan på sina ställen
Postat 16 augusti 200817 år Författare Lite uppdaterade bilder, ursäkta kvaliteten tagit med min mobil.Bild nr1 uppstartenbild nr2 en vecka efter uppstart o rampen moddad så länge innan MH kommit på plats.bild nr3 första livstecknet...så kul de var.bild nr4 så ser det ut idag.bild nr5 en bättre bild på några invånare.utöver dessa är där en mandarin,peparmintsräka o ormsjöstjärna.
Postat 16 augusti 200817 år riktigt fin P. Imperator du har:P ser ut som det snart e dax för den att byta färg:D köpte själ en sån för 2 dagar sen:D
Postat 16 augusti 200817 år Författare Ja det ska den nog, undra hur lång tid den förvandlingen tar??? har du nån aning.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.