MichaelE Postat 12 september 2004 Postat 12 september 2004 Jaghar sett ett "gäng" 5mm stora snäckor som ser exarkt ur som stora turbo, är det vanligt att dom förökar sig i akvarier? Citera
jimmy Postat 12 september 2004 Postat 12 september 2004 Tror inte det är turbo har för mig att det är omöjligt att få fram turbosar i akvarium men deet finns en uppsjö av oika sniglar i olika storlekar Citera
Klubbsson Postat 12 september 2004 Postat 12 september 2004 jaha jag har en hel bunt små sniglar i 2cm klassen, som jag hela tiden trott är turbosniglar, nån som har förslag på vad det kan vara? Citera
Taipan Postat 12 september 2004 Postat 12 september 2004 Dom sniglar du köper: kalla dom turbo eller astrea, dom förökar sig men dom kommer aldrig att bli stora. Dom är bara till besvär gömmer sig i alg-magneten och repar rutan......då menar jag små vita prylar några mm stora. är dom större är det troligen något som kommit med stenen./ M Citera
acuario Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Vore kul om du kunde ta ett bra foto på de små liven. Tror annars att det är skålsnäckor Citera
MichaelE Postat 13 september 2004 Författare Postat 13 september 2004 Ska försöka, dom ser exakt ut som en turo fast i miniatyr. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.