Postat 12 september 200420 år Jaghar sett ett "gäng" 5mm stora snäckor som ser exarkt ur som stora turbo, är det vanligt att dom förökar sig i akvarier?
Postat 12 september 200420 år Tror inte det är turbo har för mig att det är omöjligt att få fram turbosar i akvarium men deet finns en uppsjö av oika sniglar i olika storlekar
Postat 12 september 200420 år jaha jag har en hel bunt små sniglar i 2cm klassen, som jag hela tiden trott är turbosniglar, nån som har förslag på vad det kan vara?
Postat 12 september 200420 år Dom sniglar du köper: kalla dom turbo eller astrea, dom förökar sig men dom kommer aldrig att bli stora. Dom är bara till besvär gömmer sig i alg-magneten och repar rutan......då menar jag små vita prylar några mm stora. är dom större är det troligen något som kommit med stenen./ M
Postat 13 september 200420 år Vore kul om du kunde ta ett bra foto på de små liven. Tror annars att det är skålsnäckor
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.