HardStyler Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 Var lite osäker på vilket forum denna tråd ska va i men men..Jag ska flytta mitt akvarium på 275 liter i början av nästa vecka, och vill helst flytta så mycket av vattnet som finns i karet som möjligt så har någon nåt bra tips på hur jag ska göra? Nån som flyttat sitt akvarium och kan ge tips på vad man ska tänka på?Tacksam för svar..//Mariam Citera
salar Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 Gamla salthinkar med lock e ett bra sätt att frakta vatten och sten i. Patrik Citera
OskarW Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 jag vet att det finns 60 liters dunkar du kan använda... vet inte var man kan köpa men jag vet att jag fick låna två sånna från Bromma zoo/solna Zoo när jag köpte mitt clownhotell... och de har fler... Citera
HardStyler Postat 21 augusti 2008 Författare Postat 21 augusti 2008 jag vet att det finns 60 liters dunkar du kan använda... vet inte var man kan köpa men jag vet att jag fick låna två sånna från Bromma zoo/solna Zoo när jag köpte mitt clownhotell... och de har fler...okej, det låter ju perfekt.. tror du man får låna utan att ha köpt nåt? har du adressen dit? Citera
HardStyler Postat 21 augusti 2008 Författare Postat 21 augusti 2008 Gamla salthinkar med lock e ett bra sätt att frakta vatten och sten i. Patrikhar inte så många hinkar men skulle kunn tänka mig låna/hyra av nån Citera
OskarW Postat 21 augusti 2008 Postat 21 augusti 2008 Pm;ar dig uppgifterna ifall det skulle ses som reklam.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.