Coralkiller Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Är detta möjligt?`den euphyllia som jag tidigare trodde jag hade dödat helt ser ut som om det börjar komma ut ett skott på! kan det va så eller är det nått annat som har kommit ut?/ jerry Citera
_Manne_ Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 är det en sådan förgrenad variant så kan det mycket väl finnas en levande del. även om skelettet ser helt dött ut.. vet att det har hänt för en del här på guiden att korallen har kommit igång igen.mvh manne Citera
Coralkiller Postat 29 september 2008 Författare Postat 29 september 2008 lyckades ta en bild på den! Citera
Tenkare Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Har hittat samma sak på min euphyllia, men jag hoppas inte på för mycket. Citera
Coralkiller Postat 29 september 2008 Författare Postat 29 september 2008 så du vet heller inte vad det är allså? /jerryHar hittat samma sak på min euphyllia, men jag hoppas inte på för mycket. Citera
Tenkare Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Nix, min överlevde inte många timmar hos mig. Polaren som köpte samtidigt gick det mycket bättre för. Men jag sparar skelettet. sitter ju på en fraggsten. Citera
stigigemla Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Det är inte ovanligt att det kommer upp nya polyper på stammar till Euphyllia.Har du möjlighet att vända den uppåt så den får mer ljus så bör den växa fortare. Citera
Coralkiller Postat 29 september 2008 Författare Postat 29 september 2008 vågar inte röra den så fort jag flyttar runt lite så är det nått som dör (där av mitt nick) =)nu får den va där den står! men va tycker ni ser det ut som det är ett skott från euphyllia??Det är inte ovanligt att det kommer upp nya polyper på stammar till Euphyllia.Har du möjlighet att vända den uppåt så den får mer ljus så bör den växa fortare. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.