Gå till innehåll

vad har hänt med artregistret ?!


bläckis

Rekommenderade inlägg

som många säkert vet har artregistret ändrats, jag har däremot inte varit inne på sg på senaste tiden till min förvåning hade då artregistret ändrats, bra på många sätt för att det är så otroligt mycket mer att välja mellan, men när jag skall läsa infot om dessa djur så står det på tyska skulle jag tro hur fixar jag detta ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer, det sitter ett gäng och översätter från tyska (reeflex redaktion). Det är i första hand namnen och den generella informationen som översätts.

Kommentarerna som användare lägger in kommer inte översättas vad jag förstått, utan dessa kommer visas i originalspråket som dom skrivits i.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du finner två länkar till artregister på översta menyn.

Länken "Artregister" går till vårt "egna" artregister. Där är allt på svenska.

Länken "Reeflex Sverige" går det det internationella och mycket större artregister som vi arbetar på att översätta. När vi är klara med översättningen av detta (inte i år) får vi se hur vi gör med vårt egna.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du finner två länkar till artregister på översta menyn.

Länken "Artregister" går till vårt "egna" artregister. Där är allt på svenska.

Länken "Reeflex Sverige" går det det internationella och mycket större artregister som vi arbetar på att översätta. När vi är klara med översättningen av detta (inte i år) får vi se hur vi gör med vårt egna.

föresten det var inget jag hitade vårat hehe, men kommer vi att använda vårat eller reeflex artregister på senare tider ??

Se citatet ovan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...