thomas5547 Postat 23 september 2004 Postat 23 september 2004 Spelar det någon roll vilken färg man väljer på buntband? Hårdnar dessa? Dom släpper väl inte ut nått i vattnet va?, eller har jag fel?Välja mellan svart och vit/transparant.. Förstår att man ska välja dessa utan metall-lås.. Citera
crille Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 varför just svarta?alla utom transparanta innehåller ju färgämnen,men om det går ut i vattnet har jag ingen aning om. Citera
jimmy Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 <TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNABLE="on"><T><TR height="100%" UNABLE="on" width="100%"><TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNABLE="off">Dom svarta syns inte så väll som dom vita sen tror jag inte att det är någon risk att färgämnen går ut i vattnet det är plasten som är svart innan den smälts å görs till buntband</TD></TR><TR UNABLE="on" hb_tag="1"><TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNABLE="on"><DIV id=hotbar_promo></DIV></TD></TR></T></TABLE> Citera
Vitamin Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 Jag har alltid kört med dom svarta, dom är ju snyggare... Citera
Niclas Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 Den egentliga skillnaden mellan vita o svarta är att de svarta ärUV-beständiga, de vita "luckras" upp efter ett år eller så. Nu finnsdet emellertid även UV-beständiga vita buntband. De är kritvita tillskillnad från de vit/transparanta som man vanligtvis ser i butikerna. Citera
jower Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 dom svarta e gjorda för att klara mer... håller längre. Citera
jannemannen Postat 24 september 2004 Postat 24 september 2004 Svarta eller transparanta, det spelar egentligen ingen roll ! Dom transparanta klarar låga temperaturer bättre dock...Däremot är dom svarta snyggare ! Vem bryr sig egentligen ? Mvh/Janne Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.