HyperBamse Postat 16 november 2009 Dela Postat 16 november 2009 Den lilla gula är en Halichoeres chrysus (Canary Wrasse)Okej tyckte det såg ut som en förvuxen gobi, som man började ju undra Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 6 december 2009 Författare Dela Postat 6 december 2009 Får tacka för besöken idag av alla som kom på fraggträffen!Hoppas alla hade det trevligt! Det hade iaf jag.Ni som fick fraggar med er hoppas jag blir nöjda och ni andra hoppas jag oxå blev nöjda =)Själv fick jag tag i lite olika typer av euphyllia, några lite anorlunda skivisar, ett par olika acropora milepora. Jag hoppas även att ngn utav er som tog kort lägger ut dom! =)Återigen, tack för en mkt trevlig och lyckad träff! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 6 december 2009 Dela Postat 6 december 2009 Ser väl fyllt ut. mer bilder. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 10 december 2009 Författare Dela Postat 10 december 2009 här kommer en liten film på karet, ursäktar kvaliten, o färgerna e 100ggr bättre i verkligheten, nu ser det lite dassigt ut. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trollsvans Postat 10 december 2009 Dela Postat 10 december 2009 Det är sjukt läckert, den saken är säker! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 10 december 2009 Dela Postat 10 december 2009 Vilka fina kejsarfiskar du har! Ett sånt akvarium skall jag ha när jag blir stor... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg