aerie Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Vi har ju ingen funktion för att uppmärksamma folk som varit speciellt hjälpfulla så jag vet inte riktigt vart det här hör hemma egentligen men jag skulle iaf vilja uppmärksamma Peter på Aquacare Sweden, jag är grymt tacksam för hans support av deras produkter efter ha köpt en begagnad kalkreaktor av en person här på guiden för ett halvår sedan som jag nu kopplat in och den läcker som ett såll. Det är sånt som gör att man skulle kunna tänka sig att köpa produkterna igen även om man haft mkt strul med en viss produkt. Lite nya kopplingar, packningar och inside tips om hur man ska starta maskinen så ska den nog gå fint snart Så tack Peter! Citera
BroderIsak Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Aqua Care finns dom kvar ?? Ser dom aldrig nu för tiden.. Citera
aerie Postat 5 december 2008 Författare Postat 5 december 2008 Hade inte hört talas om dem innan jag skulle hitta artikelnumtret på delarna, då hittade jag hemsidan, jag trodde det var något nytt med en svensk avdelning Citera
joaslim Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Ok då fyller jag på med lite ros jag också.Till Triton som bytade ut min nya mh lampa som gick i sönder efter en vecka till en ny.Och det tog bara ett par dagar. TACK Citera
crille Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 min bukett går till bioted-marine som lagt ner ett otroligt arbeteså att även vi i sverige kan få dom senaste produkterna, samt attdet funkar bra med reklamationer, och snabba leveranser på webshopen!och sist men inte minst, finns alltid kaffe på! Citera
frasse7 Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 min lilla solblomma går till bioted-marine mvh niclas från dalarna mycket snabb leverans. Citera
crille Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 fn vi får inte glömma wrangen, som skapat detta forum:jump: Citera
Wiking Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Crille, du är ju riktigt söt på fotot, förändringen sedan jag såg dig senast är häpnadsväckande. Har ni så duktiga plastikkirurger i Reftele? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.