ramq Postat 6 december 2008 Postat 6 december 2008 Har uppmärksammat att ATI kommer med andra generationen av deras Sunpower-armatur.Ser riktigt fin ut:Mer info på deras hemsida. Citera
Nizztos Postat 7 december 2008 Postat 7 december 2008 Ser intressant ut. Tycker de flesta T5 ramper är orimligt dyra. Dessa är ju lite mer attraktivt prissatta. Tyvärr verkar de ju dock inte har ramper bredare än 6 rör Citera
ramq Postat 7 december 2008 Författare Postat 7 december 2008 Ju mer jag tittar runt så verkar detta vara deras Powermodule, och alltså inte Sunpower. (Har själv en 6x24W Sunpower av senaste snitt och den ser inte ut som på bild!) Citera
Bostelin Postat 16 januari 2009 Postat 16 januari 2009 En sådan ramp är jag sugen på. En 6*80w ramp upphängd i taket med någon typ as hissanordning hade varit perfekt. Får hoppas den kommer att gå att köpa i Sverige. Citera
Mattias Malmö Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Dom här ATI Sunpower - kan man sätta mer än en timer på kalaset så att vissa rör tänds vissa tider och andra på andra? Eller är det en sladd som ger ström till allt? Citera
ramq Postat 11 mars 2009 Författare Postat 11 mars 2009 Min nuvarande Sunpower har dubbla sladdar, en för 2st lysrör och den andra för 4st. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.