Gå till innehåll

Juwel lido med sump !!


Guest saltishenke

Rekommenderade inlägg

  • Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ska bli Crille jag matar den med phyto och massor av nykläckta artemia och har antagligen hittat en bra plats i akvariet den stor trivs och har blivigt 2 gånger så stor sen jag köpte den så att den ska vara så svår som alla säger det vet jag inte om jag kan hålla med om !

Bilder kommer senare i eftermiddag .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Allt flyter på bra nu märker jag skillnad med zeoviten men min hepatus har prick än så nu kör jag uvcn i 2 timmar om dagen !

Kan ju säga att coralfertilizer e helt otroligt har en enorm tillväxt på allt nu.

Coralfertilizer???? du måste mena vitalizer, men det visste du kanske redan.

Eller det är du själv som är fertilizern ????:skrattar:

Sorry kunde inte låta bli!!:smiley9:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu blommar det som bara den i karet allt verka trivas så nu är jag nöjd bara en bandit i karet men men orkar inte jaga den / det !

Zeoviten funkar i karet som sagt har bara blivit av med en banghai men jag har 2 hoss freddi att hämta i helgen .

Hepatusen är fri från prick nu så uvc´n är avstängd blir lite trångt i skåpet nu men den är ju bra att ha där ett tag till om man nu ska i med mer sten och mer fisk.

Bilder kommer snart

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Fragg hade varit uppskattat, men jag tror inte jag kan komma till Bengan den 1'a tyvärr.

Jag ska mest troligt jobba de nästkommande helgerna fram till april ungefär.

Hål fraggen och låt den växa till sig lite till, så får jag komma o hämta den hos dig istället när tillfälle ges. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Japp den trivs bra det märks att det funkar med zeovit och speciellt Pohl´s coralfertilizer.

Ska se om jag kan ta med fraggar till dig av den till Bengan du ska väll till han med den 1 ?

Verkar bra det där coralFERTILIZER!!!! -skrattar hysteriskt

Måste ta och prova det, då kanske det blir en massa fraggar i karet !!!-Tummen upp

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu ska allt levande säljas i karet har nu hittat den vakraste fisken jag sett så nu ska det byggas om till en revpelare och tänkte köra ett gäng dvärgkjejsare olika sorter !

Så det som ska säljas är :

1 st Gobiodon histrio

1 st Centropyge acanthops

1 st Paracanthurus hepatus

1 st Zebrasoma flavescens

1 st Pseudocheilinus hexataenia

1 st Pterapogon kauderni

2 st clowner

2 st damseller

1 st Archaster angulatus sandvändande stjärna

1 st Fromia indica röd stjärna haft den länge.

1 st Lysmata debelius räka

En del koraller .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...