Gå till innehåll

Juwel lido med sump !!

Rekommenderade inlägg

• Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

• 2 veckor senare...
Postat

Så då va man hos Manne i går och skaffade sig en ny korall och liote macroalger !

Ska försöka bygga om karet i dag om det går som jag planerat vi får se.

Har även ett nytt zeofilter som ska kopplas in och ny sand.

Postat

Det kommer bilder men som sagt måste fixa med sand först och koppla in zeoreaktorn och en ny returpump !

Men lite godis här bla min nakensnigel som är framme ofta nu!

post-4337-14468917054806_thumb.jpg

post-4337-14468917055086_thumb.jpg

Postat

Man tackar !

Nu är aquascapingen klar inte roligt när man börjar så är det svårt att sluta var hos handlar vid 8 och körde hem med ny sand efter en timme sen var jag klar kl 3 i natt...........

Bilder kommer ! Kanske det blir en mussla inhandlad i dag men jag tyckte dom vart små vi får se får suga på det under dagen.

Postat

Kan bara säga snyggt henke.! vad är det för Liten ricordea du har på en liten snten med någon knapp.?

en maxima hade gjort sig fint i karet.!

mvh manne

Postat
Tack Manne !

Jag vet inte Manne men du verkar lite sugen på den eller ?

Och mussla ska jag ha men som sagt vill gärna ha en lite större än dom anders fick igår

jag var sugen på den också.. men vill ha lite mer för pengarna.! dvs en större.. grejen är ju att

man ska få tag i en också.

mvh manne

Postat
Kan bara säga snyggt henke.! vad är det för Liten ricordea du har på en liten snten med någon knapp.?

en maxima hade gjort sig fint i karet.!

mvh manne

Nån florida variant manne men den har jag inte haft så länge ska hitta rätt id snart ?

Postat

Jaha denna veckan har man handlar järntillskott och kh+ph buffert och i dag åkte det ner 6 nassarius sniglar annars trivs allt och bilder kommer.

Letar efter en leopardtryckare men men den kommer snart.

• Skapa Ny...