Gå till innehåll

Juwel lido med sump !!

Rekommenderade inlägg

• Svar 166
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Ingen som har en mussla i kristianstad med omnejd !

visst har vi musslor.. men inte en över till dig... 25mil enkel resa , där kan det finnas..

du kan sikta in en maxima till mig.. när du ändå är där..

mvh manne

Postat

Hehehe ja tack Jonas men nu menar jag en som är til salu färska pengar på kontot som vill investeras i en mussla !

Ja Manne kanske åker upp till götet ska hämta lite pumpar och filter som ligger där hoss en polare !

Postat
Hehehe ja tack Jonas men nu menar jag en som är til salu färska pengar på kontot som vill investeras i en mussla !

jo jag vet....men du undrade bara över om nån hade en mussla.

Postat

Nu är Lidot till salu eftersom jag ska starta ett nytt projekt

Det ska byggas akvarium till en liten sepia bläkis ny kylare ska hämtas på lördag och ny sten och annat godis ska handlas bilder mm kommer på det och en ny tråd !

Postat

Ja mer info kommer vet ej om jag ska kläcka ett gäng som Wrang och handla en lite större vi får se men det ska bli roligt jag kommer att inhandla en ny kylare och sen ska jag ha en t5 ramp bara och köra lite mindre känsliga koraller då tempen kommer att vara låg så att sepian lever länge !

Postat

Så nu blev det lite nytt i karet igår och idag lite nya koraller och 2 st ormstjärnor svarta och en Cryptocentrus cinctus och 4 nassarius till allt rullar på nu när jag fick upp kh värdet och bromsade pohls x och skickade i 20 ml B balance och lite iodine.

Nu väntar jag bara på ett percula 90 eller liknande till mitt bläkis projekt och kylare ska jag hämta i morn sen har jag en dosserpump på g kanske !

Bilder kommer snart om ingen vill handla Lidot innan vill säga .

• Skapa Ny...