Borg Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 En liten undran ang Porites, har sett i vissa trådar där man har den på botten i karet, jag har fått rådet att ha den så högt upp som möjligt vad är rätt eller vad rekomenderar ni. Min står väldigt högt upp i karet, Kan tillägg att den var brun från början men har gått över till grön och tyvärr är rörmaskarna på den lite små tråkiga att visa upp sig helt. Citera
Syd Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Hej Borg jag har provat att ha min Porites både högt och lågt det verkar inte som det spelar någon roll däremot verkar de vilja ha lite strömt vatten, jag har en brun som står på botten och en gul halvägs upp och de trivs båda två de står ganska strömt. Citera
Borg Postat 9 december 2008 Författare Postat 9 december 2008 Okej vill verkligen ha den att blomstra med sina julgranar tycker dom är skit läckra Citera
Sillen Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Har du mycket fiskar som simmar förbi? Har LÄST att de ofta störs av det! Citera
NiXoN Postat 9 december 2008 Postat 9 december 2008 Mina rackare verkar inte bry sig om fisken, och dom ligger i ett hörn i fraggburken där chromisen brukar stå o vänta på käk.//NiXoN Citera
Borg Postat 10 december 2008 Författare Postat 10 december 2008 Har en del fisk som simmar förbi, men det ser ut som dom bara visar upp sig halvvägs, Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.