Niclas Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Hittade denna på nätet, kan det funka måntro? Jag ska i alla fall beställa hem tänkte jag. http://www.championlighting.com/e/env/0001LuxGQWZr3zcoUw0g4o 3/Products/Additives/chemmarin.html?link=/Products/productin fo.html&item=main:sha_ Citera
Dimorb Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Säkert att det är Revsäkert?Man kan ju inte tro allt man läser Citera
Dykaren Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Du har väl inga större problem med algerna?Själv är jag alltid väldigt skeptisk mot mirakel-medel. Man kanske kan fixa en sak... men hur påverkas resten av systemet?Tänk på att koraller och anemoner är beroende av alger för att överleva... hur kan man vara säker på att medlet bara påverkar håralger?Funkar den så är det ju toppen... men jag är SKEPTISK! Låga näringshalter, bra vattenvärden, bra cirkulation och mycket algätande djur brukar lösa det mesta.. Citera
Niclas Postat 2 oktober 2004 Författare Postat 2 oktober 2004 Har ju mina jädrans bryopsis som poppar upp här o där och hade hoppats på att detta medel kanske skulle kunna ta kål på dom.. Nu har iofs algproblemet minskat efter det att jag ordnat ett refugium. Men som Ni skriver så kan man ju inte vara säker på allt man läser... Citera
Dykaren Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Jag tycker ditt akvarium ser kanon-fint ut! Jag hade inte riskerat allt det för ett par små tofsar alger här och där.... speciellt inte om problemet nu verkar vara avtagande... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.