Dimorb Postat 2 oktober 2004 Postat 2 oktober 2004 Undrar bara ifall någon kan åminna sig var man kan beställa akvarier som är gjorda efter ens egna mått och borrade där man vill ha hålen?Funderar på att byta ut mitt Citera
aengus Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 ring Åled t ex. annars kan du gå in i en zoobutik så beställer de ett åt dej. ska du ha ett större nu?. Citera
Schull Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Vill du ha bra pris på akvariet oxå? då ringer du till PWSS, han kör ut det oxå/Lasse Citera
zippo Postat 3 oktober 2004 Postat 3 oktober 2004 Kolla med www.specialakvarie.severkar ju bra men säg till han att sätta upp lite pris example okså så kanske folk nappar lättare ! Citera
Dimorb Postat 3 oktober 2004 Författare Postat 3 oktober 2004 Tusen tack för länkarna.Wrang - Den killen som du länkade till är det han som har gjort ditt kar? Borrar han också? Citera
wrang Postat 4 oktober 2004 Postat 4 oktober 2004 Hejsan ja det är han som gjort mitt akvarium han borrarade även mitt kar Citera
Dimorb Postat 22 oktober 2004 Författare Postat 22 oktober 2004 Har han möjlighet att borra var man vill?Kan han fixa något "täcke" till akvariet ifall man vill dölja utrustningen bakom t.ex svartplast eller den fina blåfärgen som finns som bakgrund i vissa akvarium? Citera
zippo Postat 22 oktober 2004 Postat 22 oktober 2004 kanske enklare att du kontaktar honom och frågar ,har du kollat med din lokale glasmästare "kanske har byggt massor med burkar vem vet" Citera
Dimorb Postat 22 oktober 2004 Författare Postat 22 oktober 2004 Det har han inte eftersom det är en gammal klasskompis som är glasmästare i stan.Men det är rätt. Kanske betydligt lättare att ringa till killen själv Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.